The North Face Дэлхийн Шилдэг Брэндүүдийн Тоонд Багтлаа

2025/10/29

""TIME" сэтгүүлээс зарласан "2025 оны Дэлхийн Шилдэг Брэндүүд"-ийн жагсаалтад алдарт The North Face брэнд багтаж, гайхалтай амжилт үзүүллээ.

Тус брэнд нь Гадаах Загвар болон Үүргэвч гэсэн хоёр ангилалд тэргүүн байрыг эзэлсэн нь түүний зах зээл дэх нэр хүнд, нөлөөллийг илтгэж байна.

  • Техникийн Онцгой Дизайн: The North Face нь өндөр технологийн, гадаах нөхцөлд зориулсан хувцас, хэрэгслийн загвараараа эртнээс үнэлэгдэж ирсэн.
  • Ивээн Тэтгэлэг ба Хамтын Ажиллагаа: Брэнд нь байгалийн спортын тамирчид, судлаачид, арга хэмжээ болон ашгийн бус гадаах спортын байгууллагуудыг ивээн тэтгэдэг.
  • Дээд Зэрэглэлийн Түншлэл: Мөн орчин үеийн загварын брэндүүд болох Gucci, Aimé Leon Dore, Skims зэрэгтэй амжилттай хамтран ажилласан нь түүнийг зөвхөн техникийн бус, загварын ертөнцөд ч хүчтэй нөлөөтэйг харуулж байна.

The North Face-ийн энэхүү амжилт нь чанар, инноваци болон соёлын нөлөөллийн тэнцвэртэй хослол нь хэрэглэгчдийн сэтгэлд хүрснийг баталж байна.

The North Face тухай

The North Face брэнд нь 1966 онд Калифорни мужийн Сан Франциско хотод байгуулагдсан. Энэхүү нэр нь уулын "хойд нүүр" хэсэг (North Face) буюу хамгийн хүйтэн, авирахад хүнд хэцүү тал бөгөөд брэндийн зорилго болох хязгаарыг давах, шинийг эрэлхийлэх үзэл санааг илэрхийлдэг.

  • Үндсэн уриа: "Never Stop Exploring" (Хэзээ ч хайгуул хийхээ бүү зогсоо)
  • Төрөлжсөн бүтээгдэхүүн:
    • Гаднах хувцас: Цасан спортын, авиралтын, явган аялал, гүйлтийн хувцас.
    • Гутал: Аялал, треккинг, уулын зориулалттай гутал.
    • Тоноглол: Майхан, унтлагын уут, үүргэвч зэрэг гадаах хэрэгслүүд.
  • Технологийн Инноваци: Тус брэнд нь Gore-Tex, Futurelight™ зэрэг цаг уурын хүнд нөхцөлд хамгаалах өндөр технологийн материалуудыг бүтээгдэхүүндээ өргөнөөр ашигладаг.
  • Соёлын Нөлөө: 1990-ээд оноос эхлэн тус брэндийн зарим загварууд (жишээлбэл, Nuptse хүрэм) нь хип хоп болон гудамжны загварын (street fashion) соёлд хүчтэй нөлөөлж, функц болон загварыг хослуулсан брэнд болж өргөжсөн.

The North Face нь 50 гаруй жилийн турш чанар, тогтвортой байдал, адал явдлыг дэмжсэнээрээ дэлхийн өнцөг булан бүрд үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгосон юм.